|
●
|
Het
product dient binnen de garantietermijn te vallen.
|
|
●
|
De
producten dienen onbeschadigd te zijn.
|
|
●
|
De
aanvrager dient het RMA-formulier volledig in te vullen.
|
|
●
|
Het
product dient binnen 10 dagen na toekenning van het RMA-nummer te worden
geretourneerd.
|
|
●
|
Een
kopie van het Retour Authorisatie Formulier en de aankoopfactuur moet samen
met het product teruggezonden worden.
|
|
●
|
Het
product dient goed verpakt, in originele en onbeschadigde verpakking,
zonder plakband en/of tekst te worden verstuurd.
|
|
●
|
Voor
elektrostatisch gevoelige producten dient antistatische verpakking te
worden gebruikt.
|
|
●
|
Schade
die is ontstaan door onvoldoende verpakking tijdens het transport, kan de
garantie doen vervallen.
|
|
●
|
In
geval van softwareproducten worden, vanwege de licentierechten, alleen
verzegelde producten geaccepteerd.
|
|
●
|
Cts
Telecom is niet aansprakelijk voor het verlies van datagegevens. Zorg er
dus voor dat bij het insturen van computers en notebooks voor reparaties
een backup van de datagegevens zijn gemaakt.
|
|
●
|
Bijgeleverde
zaken dienen apart vermeld te worden.
|
|
●
|
Het
RMA-nummer dient duidelijk op de omverpakking te zijn vermeld.
|
|
●
|
Het RMA
formulier dient een duidelijke klacht-omschrijving te bevatten.
|
|
●
|
Het
product kan worden getest op een klacht en Cts Telecom behoudt zich het
recht voor om onderzoekskosten door te berekenen.
|
|
●
|
Onze
RMA-service houdt zich het recht voor in geval van langdurige
non-beschikbaarheid van onderdelen, alternatieve of gelijkwaardige
onderdelen te gebruiken
|