Bedrijfstelefonie

 

 

 

 

 

Bedrijfstelefonie

GeÔntegreerde Communicatie voor uw organisatie

 

 

 

Bedrijfstelefonie is ťťn van de twee hoofdactiviteiten van Cts Telecom.

 

In de afgelopen decennia hebben wij op dit terrein veel ervaring en kennis opgebouwd. Op de technisch snel veranderende telefoniemarkt is het aanbod groot. Wij zijn altijd op zoek naar producten en systemen die kwalitatief hoogwaardig en bedrijfszeker zijn.Betrouwbare oplossingen die bij uw organisatie aansluiten.

 

 

Oplossingen die zich lenen voor geÔntegreerd maatwerk gericht op de toekomst.

 

 

Bij het adviseren van een telefooncentrale komt meer kijken dan alleen de hardware.

 

 

Zo brengen wij na een gedegen onderzoek van uw organisatie een communicatie-advies uit.



Dit advies omvat zowel de telefooncentrale, als de koppeling met de (in- en externe) infrastructuur, ISDN-2, -15, -20 en -30, vaste huur-verbindingen, internetverbindingen (xDSL) voor VoIP, data-koppelingen, fax- verkeer en Gatewaykoppelingen met mobiele telefonie.

We bekijken en berekenen welke netwerkprovider het beste aanbod voor u heeft, zowel qua technische mogelijkheden als kosten.

 

 

 

Telefooncentrales

Vaste telefoontoestellen

Voicemail en Voice response systemen

Merken en doelgroepen

Maatwerk en Analyse

 

 

 

 

 

 

GeÔntegreerde telefonie en IT oplossingen.

Convergentiearchitectuur oplossingen via het interne netwerk (Intranet).

 

Telefooncentrales
Een betrouwbare telefoonvoorziening is essentieel voor uw bedrijf. Moderne telefoniesystemen helpen u om uw bereikbaarheid en efficiŽntie te vergroten. Cts levert eenvoudige telefooncentrales tot centrales met zeer geavanceerde mogelijkheden. Een voorbeeld hiervan is een telefooncentrale waarbij de telefoontoestellen vanuit een applicatie op de PC bediend kunnen worden. Via deze applicatie kunt u versneld bellen, gespreksgegevens opvragen, zien welke toestellen bezet zijn, Voicemail uitluisteren, een lijst met gemiste gesprekken opvragen of zelfs uw klanten door middel van nummerherkenning direct koppelen aan de juiste afdeling of persoon. (CTI)

Door ACD (automatic call distribution) kunnen groepen gebeld worden, de binnenkomende gesprekken worden gelijkmatig verdeeld over de medewerkers in de groep. Door het gebruik van ACD software in een centrale ( bij de Samsung centrale standaard ) is het mogelijk om het telefoonverkeer op een efficiŽnte en snelle manier over agenten en groepen te kunnen verdelen. Dit zijn call-center toepassingen.

 

Vaste telefoontoestellen
Van een vast telefoontoestel, analoog of digitaal, wordt verwacht dat het gebruikersvriendelijk is.

Cts kan telefoontoestellen leveren van een zeer eenvoudig toestel tot uitgebreide modellen die perfect aansluiten bij de functionaliteit van uw telefooncentrale. Hiermee wordt de functionaliteit van het geÔnstalleerde systeem volledig benut. Van centrale toestel met extra toetsen tot een eenvoudig analoog toestel. De keus omtrent het type is aan u.

 

Draadloze toestellen
Wanneer uw medewerkers vaak van hun plaats zijn, is het dikwijls moeilijk hen telefonisch te bereiken. Slechte bereikbaarheid wekt irritatie op bij uw klanten en collega's.
Een draadloos digitaal telefoonsysteem kan dan een oplossing zijn voor uw bedrijf. Ook in combinatie met een vast toestel dat gelijktijdig overgaat bij een oproep. Met het digitaal telefoonsysteem kunt u een netwerk van basisstations creŽren zodat overal op uw bedrijfsterrein voldoende bereik is. Uw medewerkers zijn voortaan overal op uw bedrijfsterreinen bereikbaar. In combinatie met Voice over IP is het draadloos toestel ook in een andere vestiging bereikbaar onder het zelfde toestelnummer.

naar boven

 

Voicemail en Voice response systemen

Met Voicemail en Voice response systemen kunt u uw bereikbaarheid en uw service niveau sterk verhogen. Met een Voice response systeem kunt u ervoor zorgen dat klanten sneller doorgeschakeld worden naar de juiste afdeling en het ontlast de telefonist(e).

Automated attendant is een vorm van interactieve Voice respons, waarbij de beller door een menu wordt geleid om uiteindelijk bij de juiste afdeling/persoon uit te komen. Deze vorm wordt vaak in een ACD omgeving gebruikt of als overloop voor een telefoniste. Wanneer u even niet aanwezig bent, of wanneer het te druk is om alle gesprekken direct te beantwoorden dan bestaat de mogelijkheid voor de beller om de keuze te maken of een bericht achter te laten. Call forwarding is de mogelijkheid om een binnen komend gesprek naar een andere plaats of toestel te routeren (dit kan zowel interen als extern zijn). Via een koppeling naar E-mail is het ook mogelijk de Voicemail berichten op afstand uit te luisteren of via uw mobiele telefoon.

naar boven

 

Merken

Voor ons een bewuste keuze "Wij voeren bepaalde topmerken wel, andere niet."

Wij voeren een beperkt aantal onafhankelijke wereldmerken: SAMSUNG, Panasonic, LG Nortel en Siemens. Dit is een bewuste keuze. Door goede ervaringen met, en ons te beperken tot, die reeds bewezen kwaliteitsproducten, hebben wij een gedegen kennis opgebouwd van deze systemen. Bij deze merken is nascholing verplicht, om de nieuwe ontwikkelingen in de techniek paraat te hebben. Vanaf het eerste moment profiteert u als klant daarvan.

naar boven

 

Merken en doelgroepen

De kracht van elk merk afzonderlijk is terug te vinden in de inzetbaarheid bij verschillende doelgroepen. Elke oplossing is altijd klantspecifiek toegesneden. Alle individuele merken hebben hun eigen kracht. Daarom geven wij de oplossing vorm aan de hand van de capaciteit en technische eigenschappen van het merk en de criteria voor de oplossing: o.a. multisite-, geÔntegreerd cordless-, call-center toepassingen en business solutions.

naar boven

 

Maatwerk

Wat is een goede oplossing? Wat de beste? Een goed bedrijfstelefonie-systeem is een waardevolle investering. Aanschaf van een systeem houdt bijna automatisch een lange-termijnrelatie in. Daarom willen wij niet een goede oplossing, maar u de oplossing bieden.

 

Analyse

Wij hechten dan ook aan een nauwkeurige analyse van uw eisen en wensen. Inclusief schaalbaarheid. Die analyse vertalen wij naar een concept en een advies dat wij uitgebreid met u doorspreken. Immers, de beste oplossing is altijd klantspecifiek.

Dus op maat.

Waar kunt u ons vinden? Klik hier

 

 

††††††††††††††††††††††††††††††††††† top

 

telefoon (0594) 50 07 87

 

†††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††